let's just pretend we're somebody else and i was the one you want for yourself

Ett par bilder från idag när solen sken in genom köksfönstret.
Hejhejhejhejhej alla där ute.
 
Har idag varit i stallet och sedan åkt en sväng till Danderyds Sjukhus och hälsat på kusinen min som ligger inne. Igår var jag i stan med Malena och Sophie, har inte setts sen i julas så det var trevligt. Tog en sväng runt centrala Stockholm och sen satt vi i Kungshallen och åt och pratade i en och en halv timme, haha. Var i alla fall skönt att träffas igen, var ju ett tag sen vi gick ut nian men har knappt setts alls, heh.
 
I alla fall, har inte så mycket att säga, har fortfarande inte fått respons på mejlet som jag skickade till värdfamiljen för över en vecka sen, känns ju väldigt seriöst det här..... Men ärligt, över en vecka? Vad är det som händeeeeeeeer? Spring break har redan varit i Clovis så tvivlar på att de är bortresta, så kan liksom inte låta bli att undra... Nåväl, händer det ingenting innan månaden är slut får jag ta och mejla Explorius och be dem kolla upp vad som försigår. Så trött på allt strul som jag haft ända sen jag skickade in min ansökan lafjwleaksdnlkwnsd.
 
Nog om det, det är säkert bara jag som är otålig. Nu tänkte jag hälla upp en skål med ostbågar, lägga pluggandet åt sidan och sätta på en film eller nåt. Ha en trevlig lördagkväll!
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!