förkylningar och en hel massa nonsens

Ligger fortfarande hemma med förkylning, fast pallrade mig ändå till skolan imorse eftersom Mindy fyllde 18 och det vill man ju inte missa! Visade sig dock att vi typ inte hade foto så hade kunnat ta sovmorgon, men aja. Efter segaste filosofilektionen någonsin drog vi till Subway för födelsedagslunch, det var såååå gott! Har inte ätit det på ett tag, haha. Sen hade vi bara en lektion till innan vi slutade, så då drog jag till Täby C och letade födelsedagspresent till brorsan som fyller 15 på lördag, blev väl inget speciellt men det duger. Efter det strosade jag omkring lite innan jag beslutade mig för att köpa en smootie på Naked Juice Bar och sen åka hem.
 
Allt som allt var det en väldigt bra dag, och jag är glad över att vi är lediga imorgon för ska nog inte lämna huset nåt mer. Får se hur det blir på torsdag också, eventuellt går jag bara på nationella i engelska och sen åker hem igen. Lite synd är det dock att behöva vara hemma ikväll eftersom jag hade planerat att träffa Mindy. Men men, sjukdomar kommer ju alltid vid de sämsta tillfällena. Får se till att vara frisk till på lördag för då ska girlsen och jag ut och Mindy ska firas ♥
 
Blev ett aptrist inlägg med en massa text men så får det bliiiiiii. Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så jag signar ut, peace.
Publicerat den / Livet i Sverige;


Postat av: JESSICA

Åh har också blivit sjuk! Men det är ju precis som du säger, de kommer alltid vid de sämsta tillfällerna tyvärr. Du får krya på dig i alla fall!

Kram!

2013-04-30 @ 21:37:59
http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!