detta har varit mitt liv de senaste två veckorna:

Så bra att jag vill gråta. Världens bästa serie och jag ångrar att jag slutade titta på den för några år sen, men sånt är väl livet som tonåring antar jag, haha. Nu är jag i alla fall på spåret igen och har sett fem och en halv säsonger på 14 dagar, bara 1,5 kvar innan jag är ifatt!
 
Shawn Spencer är för övrigt the man of my dreams och det plågar mig att han inte finns på riktigt. brb ska gå och gråta i ett hörn... haha. Älskar Shawn och Juliet tillsammans, de är helt underbara ♥ Älskar också Shawn och Gus och deras bravader, hahah så himla sköna! Vet inte hur jag ska förklara det, men Psych har liksom allt: humor, charm, spänning - you name it. Den är helt enkelt den bästa serien som finns.
 


Publicerat den / Livet i SverigeLovable things;


Postat av: JESSICA

ÅH JA! Bäst räcker liksom inte till! Jag tycker absolut att du ska vänta, roligare att bli helt amazed utan att fått reda på spoilern innan!

Jag älskar honom också, soooo much! Alltså seriöst finns det någon roligare och knäppare människa? Jag är dock helt bombis på att James Roday är lite som Shawn i verkligheten, får bara känslan att de nästan är som samma person. Älskar Shawn och Juliet tillsammans men Shawn och Gus är ju bara det allra allra bästa med serien! Ja verkligen! Jag har försökt att värva ett par kompisar till att gilla Psych, har lyckats med en men annars är det bara jag och min syster som är galna i den :)

2013-04-17 @ 19:37:35
http://Jessicainthestates.blogg.se
Postat av: JESSICA

Åh, i det senaste avsnittet av Psych (S0708)så PRATAR OCH SJUNGER DE PÅ SVENSKA! Haha, hur ballt!? Kände att jag bara var tvungen att dela med mig av denna roliga händelse typ :)

2013-04-18 @ 09:23:09
http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!