Välkommen!

Jag ska kanske åka som utbytesstudent till USA sommaren 2013 och tanken med den här bloggen är att jag ska uppdatera om mitt liv innan och under mitt år i staterna, samt även efteråt. Bloggen kommer fyllas med både USA-relaterade inlägg och vanliga vardagsinlägg eftersom jag flyttat över hela "verksamheten" (haha) från min gamla blogg hit. Alltså fokuserar jag inte endast på inlägg kring USA, utan den kommer fyllas med dagliga uppdateringar om hela mitt liv innan avfärd, vilket jag tror kan vara lika intressant att se tillbaka på senare i livet som att se tillbaka på utbytesåret. 
 
Namnet "twoworldscollide" kommer från Demi Lovatos låt med samma namn och jag tyckte att det passade bra i detta sammanhang eftersom min svenska värld kommer "kollidera" med min amerikanska värld. Lite svårt att förklara men ni förstår nog ändå.

Som sagt, här kommer jag försöka uppdatera dagligen så det är bara att hänga på på min resa mot mitt livs största dröm!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!