trouble-troublemaker yeah that's your middle name

Detta har varit min kväll den senaste timmen...:

Så sjukt jävla bra, alltså avlider nästan.

Anyway, håller även på med detta:
Inte så himla mycket kvar, som ni ser höst upp. Har fullfört sex delar av elva, det som återstår nu är att få det där dokumentet från skolan ifyllt, brev från föräldrar, rekommendation från lärare och läkarundersökning. Meh. Vill skicka in nu nu nu nu men så länge läkarundersökningen inte är gjord och skolan inte skriver på pappret kommer det att dröja... Aja, snart så!!

Är även lite dokument som ska skickas direkt till Explorius så ska skapa ett mejlutkast så jag verkligen får med allt, som sen är redo att skickas när jag skickat in ansökan. Tills dess får jag ha kontakt med skolan varje dag den här veckan för att se till att jag får pappret innan lovet för annars kan det bli tajt...

Nu tänkte jag nog ta och ladda upp nån bild till och sen plugga lite matte inför provet på torsdag, ciao!
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!