tog ett tag men lyssnar ÄNTLIGEN på love is easy!!!

Tog sin lilla tid. man kan väl säga att jag har tryckt dem lite åt sidan den senaste månaden på grund av att det hänt så mycket i mitt liv och det har varit svårt att hänga med i svängarna, men nu äntligen. De lyckas alltid, alltså ni fattar inte min kärlek för dessa grabbar, jag älskar dem så mycket att det gör ont ♥ Nu saknas det bara att beställa deras bok (HEJ MAMMA OCH PAPPA OCH ALLA ANDRA kanske julklapp åtminstone????????), greatest hits-albumet och eventuellt singeln, samt att catcha up med alla videor på Super City, sen är jag back on track!

Är nu förresten över ett halvår sen jag och Alice satt där i Hammersmith och väntade i nio timmar för att sedan hamna på second row, saknar det som fan </3 Var tog tiden vägen???!?!?!?
Publicerat den / Livet i SverigeMcFlyMusik/Videor;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!