the leaves may fall but the trees stand tall

Skickade nyss ett mejl till min SYV på grund av att jag idag efter ett snack med min mentor blev så otroligt förvirrad. Trodde att han kunde skriva på dokumentet med mina översatta betyg men det kunde han tydligen inte, och det framgick även att skolan (tydligen, kanske misstog mig) inte kunde skriva på det heller vilket jag tycker är väldigt konstigt. Så skickade nu iväg ett mejl till henne, samt att jag ska gå förbi imorgon med Victoria så jag får reda på allting angående detta. Måste ju gå att lösa på nåt sätt..

Organisationen i USA kräver ju att man översätter sina betyg, får dokumentet påskrivet av skolan och sen skannar in och laddar upp, så om jag nu inte kan få det påskrivet har jag absolut ingen aning om hur jag ska göra. Får nog ta och kontakta Explorius om det skulle vara fallet, men jag hoppas innerligt att det inte blir så. Har bara omkring 20 dagar kvar nu innan allting måste skickas in.
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!