if this is love, then love completes me, cause it feels like i've been missing you

Ganska lame bild eftersom det är så mörkt men har i alla fall satt upp min nya ljusslinga som jag köpte förra helgen nu den är asgrym!!! Lyser mycket starkare än vad jag trodde den skulle göra så det är jag glad över. Har nu alltså två stycken här hos pappa, den på bilden runt halva rummet och en vanlig vit med snöflingor ovanför sängen, likadan som jag har i mitt rum hos mamma. Men funderar på att köpa en till likadan färgad och ge den andra till min brorsa så jag har färgad slinga längs hela rummet istället, hehe. Den kostade ju trots allt inte så mycket.

Hur som helst, har haft Love Is Easy på repeat hela dagen, och matteprovet idag behöver vi ju inte ens tala om. Lär ju bli godkänd men nåt högre betyg är jag tveksam om...Varför fattar man allt på lektionerna men när det väl är prov så skiter sig allt?!?!?! Skitjobbigt :( Hoppas i alla fall att nästa prov går bättre.

Imorgon ska jag tilbaka till syv med Vickan för att höra hur det gick med mina betygspapper... Har varit så otroligt irriterad på min skola den här veckan att det sugit ut all ork ur kroppen, vill bara lägga mig ner och gråta. Att det ska vara så svårt att skriva under att jävla pappershelvete... I alla fall, förhoppningsvis är hon där så jag får svar på det hela, och blir det ingen underskrift kommer pappa komma dit och försöka få fram varför det inte går. Vi får väl helt enkelt se hur det slutar... Nä hörrni, inlägget blev mycket längre än jag tänkt och nu börjar klockan bli mycket så jag ska ta och stänga ner. Hörs!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!