i can't say hello to you and risk another goodbye

Somnade ganska sent igår eftersom jag låg och läste ut Unsaid Things (Tess kopia alltså) och herregud jag låg typ och grät när jag hade läst klart "Dougie's Secret". Fyfan, att man aldrig ens visste vad som försigick är ett bevis på hur bra han verkligen lyckades hålla allt hemligt. Men fortfarande var det jättehemskt, att min bebis har mått så dåligt fick mig nästan att må dåligt själv... Det är verkligen så mycket som händer bakom stängda dörrar, inom oss, som alla runtomkring inte har en aning om.
 
Hur som helst, idag har jag och Tess spenderat större delen av dagen i stan. Köpte äntligen deluxeversionen av Taylors album RED (lyssnar på det just nu faktiskt!!), en ny väska och en ny påse för mina idrottskläder. Vi käkade lunch på Pizza Hut, för pizzabuffé sitter ju aldrig fel. Sen gjorde vi middag hemma och kollade på Grease innan vi hamnade framför YouTube, där jag äntligen har kollat på de omtalade tvillingarna Jack & Finn Harries, alltså Jack<3333333333. Förstår verkligen vad all hype är om, hihi. Nu sitter jag i sängen och ska kolla på gårdagens avsnitt av Happy Endings, dagens avsnitt av Grey's och sen blir det förmodligen något eller några avsnitt av Bones innan jag släcker ner för dagen.
 
Ska ju förresten göra mitt SLEP-test hos Explorius imorgon, men jag är inte så värst nervös eftersom vi gjorde en hörövning på engelskan för nån vecka sen som var lite mer avancerad än vanligt som visade sig gå förvånandsvärt bra. Läsförståelsen kommer säkert inte bli några problem heller, haha. #confidentbastard

Nä hörrni, nu blir det en massa serietittande, ciaoooo!
Publicerat den / AnsökningsprocessenFotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!