ansökningshandlingar!

Sitter hemma hos mamma och kollar igenom alla ansökningshandlingar för tillfället. Är så sjukt mycket att jag inte vet hur jag ska hinna fylla i allt inom 30 dagar, wahhh. Men men... Fick mejlet när jag stod och väntade på tåget efter skolan och när jag kom hem ringde jag mamma och frågade om jag kunde komma över så vi kunde börja så tidigt som möjligt. Så jag satte mig på bussen hit med datorn i ryggsäcken och nu har jag fyllt i några av papprena, men är fortfarande sjukt mycket kvar.

Måste bland annat be min eng/sve lärare om att svara på några frågor om min engelska osv, awkward då vi numera heter exakt samma sak. De lär säkert tro jag fyllt i den själv, hahhahahaha. Nä, skämt åsido, känner mig en aning nervös inför att be henne om detta.. Hjälp. Hur som helst, måste även boka tid hos husläkaren och gå och vaccinera mig. Imorgon ska även mamma och jag gå förbi polisen i Täby och fixa nytt pass eftersom mitt nuvarande går ut i juli. Så många förberedelser aaaaaah.

Snart bär det av mot pappa igen, så vi hörs. Tjarååå.
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!