would he say he's in l-o-v-e? well if it was me, then i would


Brukar ju inte skriva om One Direction så ofta med tanke på att jag inte direkt är ett fan längre (gillar fortfarande deras musik dock, är bara inte så insatt i dem nuförtiden. Brukar numera höra det mesta från Mindy, haha ), men hur som helst: den här låten är nog den absoluta favoriten från Take Me Home. Älskar att Louis har massa solon på den här skivan (yep, en Louis-tjej var det här. Sue me ;]), och det faktum att McFly skrev den gör den typ 8637248923 gånger bättre, hehehe. Ååååhhh de är såna bra låtskrivare så det finns inte ♥
Publicerat den / Livet i SverigeMcFlyMusik/Videor;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!