soldiers follow my lead, repeat after me "our faith is the bullet, hope is the gun, love is all we need"

 
Kom hem från öppet hus på Tibble för ca en timme sen, det var faktiskt rätt så najs. Fick mycket frågor om just media och foto, det var inte helt enkelt att svara alla gånger men jag tror det gick bra ändå. Fick fota i studion och agera modell, hahahahahah usch. Men det var en rätt så bra kväll allt som allt.

Imorgon börjar jag tidigare men har å andra sidan ingen fotolektion så det gör inget. Vi ska ha nån journalist/fotograf som kommer till skolan som våra fotolärare lyckats bjuda in, schweet. Slutar alltså tidigare så ska hem och eventuellt baka inför stallet, eller så tar jag det bara lungt heheheheh. Nu ska jag ta och krypa till sängs, hoppas er torsdag har varit bra!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!