so this is when the feeling sinks in, I don't want to miss you like this

Kom hem från den stora staden för ca en timme sen, hade det väldigt trevligt (dock var jag lite seg efter gårdagen.. hehe). Hade ju som sagt mitt SLEP-test på Explorius kontor idag, så åkte in till stan runt halv ett och kom dit runt tjugo över, nästan perfekt tajming haha. Hur som helst, testet var jättelätt, det var ett sånt där "multiple choice" test och man skulle i princip bara fylla i om svaret var A, B, C eller D. I början var det hur enkelt som helst, men måste medge att sista delen på läsförståelsen var en smula klurig att lista ut... Men tror jag lyckades rätt bra ändå, hihi.

"Mötte" (om sitta och göra prov tillsammans nu räknas som möte hahah) en del andra utbytisar, vi var väl runt 12 tror jag (var fler killar där än väntat, ballt), som jag hoppashoppashoppas få träffa igen. Anyway, testet tog allt som allt runt 1,5 timme, så vid tre drog jag vidare mot t-centralen för att möta Terese och sen hängde vi bara på stan tills vi skulle på bio vid 19.15, såg Möhippan som faktiskt var helt okej. Kändes lite som Bridesmaids men inte lika grov.

Nu har jag fixat lite med ansökan (som vanligt..) och det enda som är kvar nu är vaccinationsdokumentet, sen så!!!! Måste bara förbi skolsköterskan på måndag först för att se om hon har några register på vilka vaccinationer, samt hur många doser av varje, jag har tagit i grundskolan osv. Hatar att det är lov just nu, det förstör ju allt :(
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!