i've spent most of my time catching my breath


Den enda artisten som med sin musik faktiskt kan få mig riktigt, riktigt tagg på USA är Kelly Clarkson. Har varit så i X antal år nu och ibland är känslorna så starka att jag inte vet var jag ska ta vägen ahahhahahaha. Åååhh hon är bara såååååå bra, definitivt en av de bästa artisterna som finns där borta på andra sidan havet. Blir så taggGGGggggGgGGg varje gång jag hör hennes låtar, det är helt sjukt!
 
Idag har jag förresten sökt tre jobb, behöver verkligen det just nu så jag kan samla ihop pengar inför USA. Hoppas att det nappar, för de senaste fyra jag sökte... Tja, vi kan väl säga att responsen låg på noll.
Publicerat den / Livet i SverigeMusik/VideorUSA-tagg;


Postat av: Isabella

Svar:: Ja, men klart att du hinner! :) Det värsta vore ju om man stod där på flygplatsen och inte var redo. Fast jag antar att det är i den stunden man får dra till det gamla ordspråket och bita ihop. För trots att man verkligen kommer sakna alla till tusen så är det något otroligt fint vi kommer få uppleva. Ja för det är inte bara en flygresa till ett främmande land som vi tacklar när vi kliver i genom flygterminalen, utan en resa i oss själva. (lol so cheesy, but also true shit) "Travel is the only thing you buy, that makes you richer" you know ;)

Förresten, har du skickat in någon intervju eller så till utbytesstudent.se? Undrar lite vad som händer med den sidan. Vad jag vet så har han inte publicerat någon av oss kommande utbytesstudenters texter ännu.. </3

2012-11-21 @ 18:41:35
http://alwaysandbelieve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!