i'm finding it hard to breathe, and i've been drowning in my own sleep

Har den senaste veckan tyckt att min förra design var lite i mörkaste laget, så jag har nu tagit samma färger som jag hade på min gamla blogg, plus gjort en header, vilket jag inte hade förut. Dock är jag osäker på om den kommer få stanna, men det var det bästa jag kunde fixa ihop just nu, så det får duga så länge.
 
Hörrni, tycker ni ska ta och följa min blogg på Bloglovin' så ser ni alla blogginlägg jag lägger upp utan att behöva kika in på bloggen stup i kvarten, hihi (dessutom vill jag ha fler followers hehehehhe hEj). Klicka här eller på ikonen högst upp i menyn.
 
Och en sak till: om det är någon annan utbytis som också åker med Explorius så tycker jag att ni ska ta och bli medlemmar i vår grupp på Facebook som Alma har skapat. Vi är än så länge bara 16 stycken (var är alla???????) och det finns absolut ännu fler, se bara på Norge som har över 120 stycken, så ta och skicka en förfrågan vetja ✌
 
Nu måste jag bege mig mot sängen, sex timmar skola imorgon med ca 5 minuters rast mellan lektionerna, underbart. Håller i och för sig på med bildbehandling i foto just nu så dagen slutar i alla fall på topp. Sedan måste jag hem och påbörja bakandet av princesstårtan inför stallet på lördag, ramlade ju som sagt av och då är regeln att det ska bjudas på tårta gången efter, haha. ¡Adios amigos!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!