I'd rather be anywhere but here without you

Hejhejhejhej. Lite dålig uppdatering men hade helt enkelt inte tillgång till datorn igår och var för lat för att uppdatera från mobilen. Åkte hur som helst hem till mamma efter skolan för att ta hand om katten, fast det slutade med att jag stannade där till elva då pappa kom och hämtade mig. Men hade det mysigt, först bakade jag, sen gjorde jag middag och sen myste jag med katten och värmefilten framför Grey's Anatomy så det var heeeeelt okej ✌

Idag ska vi bowla på idrotten, tagg!!!!. Har inte bowlat sen i våras så det är ett tag sen, haha. Har inte så mycket mer att tillägga, så ni får ha en bra torsdag!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!