I don't know about you, but I'm feeling twenty two

Chillar just nu i soffan framför Harry Potter och Fången från Azkaban, den är gryyyyyymmmmmmm. Min favorit av dem alla, tillsammans med Fenixordern.

Hur som helst, vi hoppade i stallet idag och när det var dags för sista hindret ramlade jag av, hehe. Gick bra som tur var men har börjat känna att min vänstra fot gör ont att lägga tyngd på, samt när jag går i trappan, men vi får väl se vad som sker där.

Naaooppp, tillbaka till filmen, ciaaaoooo!

Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!