i can't lose i'm in love with you

Hejsan vänner! Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket, ibland är det skönt att få en massa gjort för att sedan bara slappa. Jag har, förutom att ha varit i skolan, köpt nya pennor (typ för anteckningar inför USAAAAAA), fixat julklappar åt brorsan, lagat middag och bakat mjuk pepparkaka för stallet imorgon.
 
Funderar för övrigt på att kolla på julkalendern imorgon bitti... Kan inte fatta att det är första december snart, det är helt sjukt! Hur som helst, ska ha med mig kameran till stallet och be mamma ta bilder på mig i den miljön som jag ska skicka med min ansökan, så den lär nog skickas till Explorius igen imorgon, tagggg!!!! Behöver också fota lite där inför ett repotage som jag ska skriva i medieproduktionen eller fotokursen... Gör repotage i båda så måste ta och fundera vad jag ska ha som nummer två, hehe.

Nä hörni, nu har jag fyra avsnitt av olika serier att catcha upp med, så lär nog inte uppdatera något mer ikväll. Ni får ha en bra fredagkväll!
Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;


Postat av: Axel

Hej, kul att se någon annan som är född -95! Jag ska också åka till USA 2013, och undrar om du är intresserad av ett länkbyte?

Axel

2012-12-01 @ 20:18:24
http://axelericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!