how strange that I don't know you at all

Idag skulle min ansökan varit inne, men naaäääe så blev det inte. Känns ju lite surt att det enda som saknas är ett papper men aja kan skicka in den i nästa vecka förhoppningsvis så är bara att hålla uuuuuut ✌
 
Bakade som sagt princesstårta igår när jag kom hem från skolan, den blev gudomlig. Åt den efter lektionen idag och blev så jävla mätt haha. Lite synd, för Sara hade ju fika, förstörde lite där hehe. Anyway, när vi satt där fick jag ett mess från mamma att en person hade blivit överkörd av tåget nere vid Aerosol, olyckligtvis nog avled han av skadorna... Tycker inte alls om när sånt här händer, har skett alldeles för många gånger de senaste fem åren. Uschuschusch.
 
Idag har jag inte alltför mycket inplanerat, måste ta tag i lite plugg eftersom jag envisas med att skjuta upp allt till helgen så det är väl vad jag har för mig idag, underbart roligt måste jag säga... Har ett prov i medieproduktion, ett glosförhör i engelsk och ett förhör på konjunktiv i spanskan, plus en redovisning i MSK och en inlämning i idrott. Kommer säkert få ännu fler läxor när veckan börjar, whoopidoo.....
 
Naej nu måste jag föna håret och sen blir det att sätta igång med pluggandet så jag får det ur vägen, ciao!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!