feels like i'm constantly playing a game that i'm destined to lose

Tjena mittbena. Lol nej men okej. Tja. Dagen har inte bjudit på mycket, två förhör och en seg mattelektion var allt som gavs idag, men jag överlevde tjohej! Dock så lämnade Victoria mig ensam på spanskan så den blev lite segare än vanligt, haha... Men tog mig igenom den och tror förhöret gick ganska bra ändå. Dock så märkte jag efteråt att vissa verb börjdes fel (konjunktiv you know..) men men, man kan inte alltid få full pott ✌

Stannade kvar efter skolan med Moa och Mindy för att fixa inför MSK-redovisningen imorgon. Ska snacka om mediesituationerna i Libyen och Kanada, roligt... Vi får hoppas att det går bra i alla fall. Ska även få ett samtal från läkaren imorgon på lunchen, missade(!!!) ju samtalet idag. Blev lite arg på mig själv som alltid annars går runt med  mobilen i handen men just då så låg den i jackan. Anyway, då ska jag ta upp vad det är som ska stå i intyget och sen imorgon kväll kan jag äntligen, äntligen, skicka in min ansökan! Ni har ingen aning om hur skönt det ska bli efter en månads arbete med dessa papper, herregUd.

Nu sitter jag här med en bärsmoothie och ska börja fixa ihop powerpointen inför redovisningen, och sen plugga lite spanskaglosor innan jag eventuellt kör lite träning på crosstrainern, toodles bitchachos!
Publicerat den / AnsökningsprocessenFotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!