everything will be alright if you keep me next to you

AHa så alltså... Kan inte skicka in min ansökan på ännu en vecka, börjar bli lite lack nu. Att det ska ta sån tid att få allting klart, fattar inteeeeeeeeeeeeee. Hur som helst, detta är för att jag måste få ett intyg av min läkare att de vaccin mot stelkramp osv räcker och att jag inte behöver ta några fler. USA kräver nämligen att man tar 5 doser + en booster, men här hemma tar vi bara fyra. Så innan jag skickar in allting måste min husläkare fixa ett intyg på engelska som säger att jag inte behöver ta dessa då jag redan har tillräckligt med vaccin i kroppen, men hon var tydligen på kurs den här veckan, vilket är orsaken till att jag måste vänta till på måndag.
 
Skolan igår var inget speciellt, men efteråt drog jag ju som sagt iväg med Terese för att lämna henne i Väsby på Upptåget mot Arlanda och därifrån drog jag vidare till stan för att kolla TBC-testet som visade negativt, yay ✌ Sen tog jag en fika på Wayne's med faster innan jag åkte hem för att packa ihop allt hos mamma för att sedan åka vidare till pappa.... Var helt slut när jag äntligen kom hem men näÄäääÄä då skulle jag ju såklart komma på att jag hade en massa bilder inför fotolektionen att sammanställa så somnade inte förrän ett i natt :):):):)):):):):)
 
Köpte i alla fall höstens första lussebulle innan jag åkte hem från stan, den var alldeles varm och underbart god. Längtar till allt julbak ♥

Nu har jag massa spanskaplugg att göra, bl.a. massa glosor och ett CV att rätta grammatiken i... Inte jäääääättekul men sånt får man väl ta. Sen måste jag plugga in redovisningen inför MSK:n imorgon också, vet inte hur jag ska orka allt men aja. Ni får ha det så gött!!
Publicerat den / AnsökningsprocessenLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!