but to cry in front of you, that's the worst thing i could do

Hejsan vänner! Har uppdaterat bilden i sidomenyn, kände att det behövdes, hehe.

Annars då? Jodå, dagen har flytit på. Började inte förrän 11.25 eftersom det var sångsamling i skolan vid 10 och sen hade vi lunch så åkte inte dit förrän matten började. Sen hade vi photoshop tutorial på webbutvecklingen, men den lektionen var bara seg. Allting vi gjorde lärde jag mig för tre-fyra år sen så höll mest på med annat, hihi. Sen hade vi svenska och fick gå tidigt från fotolektionen eftersom jag var klar med all bildbehandling, yay!

Sen dess har jag inte gjort mycket. Har kollat på senaste avsnittet av Glee, herregud vad bra det var. Imorgon ska jag först till stallet och sedan ska jag in till stan för att se Breaking Dawn Part 2 med faster, taggGGGGG! ♥ Så imorgon är allt alltså över... Lite tråkigt men ändå ganska skönt, haha.
 
Loggade förresten in på ICES förut och märkte att Explorius hade laddat upp mina extradokument så undrar vad som kommer ske här näst... Hoppas den skickas vidare snaaaart!
Publicerat den / AnsökningsprocessenFotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!