frågor & svar #1

Isabella:
Heej Hannah! Vad fin blogg du har, älskar verkligen bra quotations och din fina design. Klickade in på den blogg precis så har inte hunnit läsa så många av inläggen än. Men de är säkert super de med! :) Jag ska till Nya Zeeland med STS, har du lust att göra ett länkbyte? Åker redan nu i Januari, ihihhi, det ska bli super spännande, verkligen. Hur känner du inför ditt utbytesår? Kram :D
 
Hej på dig med! Åhh tack så mycket, vad glad jag blir! Och vad roligt att du ska till Nya Zeeland, jag känner också en tjej som ska dit, fast hon åker i juli :D Visst kan jag köra länkbyte, inga problem! :D

Angående mitt utbytesår så känner jag en massa olika känslor. Jag är så himla taggad på att åka iväg men det känns också jättetråkigt att behöva lämna min familj och mina vänner här hemma. Samtidigt känns det så overkligt och jag har nog inte riktigt fattat att jag inte kommer befinna mig i lilla Sverige nästa läsår, det har inte riktigt sjunkit in ännu... Men jag längtar så himlahimlahimla mycket att jag bara vill åka nununu!
Publicerat den / Frågor & svarLivet i Sverige;


Postat av: Isabella

Länkade till dig också nu. :) Jag förstår verkligen vad du menar! Känner precis likadant och jag åker liksom om två månader, har fortfarande inte förstått. Det kommer stunder, som en gång då jag drömde att jag stod på flygplatsen och skulle åka, när jag sen vaknade på morgonen kändes det rätt verkligt ändå, som om man måste ta vara på Sverige medan man fortfarande är här. Vad roligt med din kompis som ska till NZ, har hon också blogg? :))

2012-11-18 @ 23:00:39
http://alwaysandbelieve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!