i'm sick and tired of the mess you made me, never gonna catch me cry

Har haft så enormt mycket att göra sen sist och dessutom har jag varit extremt trött när jag väl blivit färdig, så har faktiskt inte orkat ta tag i bloggen. Den får lida lite ibland, men jag hoppas det är okej ändå.
 
Hur som helst, igår spenderade jag eftermiddagen i Täby Centrum med lillebror, han skulle handla lite fler julklappar så då gjorde jag honom sällskap. När vi väl kom hem gjorde jag middag direkt och sen slog vi in alla julklappar, vilket tog runt två timmar. Som ni förstår var jag inte jättepepp på att blogga efter det, hehe. Tänkte att jag skulle ha slängt in ett inlägg i morse innan skolan, men der glömde jag helt bort...
 
Idag har jag inte heller åkt hem direkt efter skolan, utan jag åkte in till stan med mamma för att sedan åka hem till faster och hämta hennes katt, som ska bo hos pappa tills hon kommer hem igen på söndag. Kom alltså hem för ca en timme sen, hade egentligen ingen ork att blogga men när jag nu sitter vid datorn kunde jag lika gärna göra det ändå. Tycker dock att det blir liiiiiite för tråkigt med bara en massa tråkiga och bildlösa inlägg hela tiden, så försöker undvika dem när det går.
 
Imorgon är det i alla fall julavslutning, sååååååå skönt! Har längtat efter denna dag sen höstlovet tog slut, hahahha. Får se om det blir något lussebak efter skolan eller om jag tar det på fredag när jag är ledig. Måste i alla fall göra lussebullar för det finns inga alls här hos pappa :(
 
Nu blev inlägget alldeles för långt men skitsamma. Hoppas ni haft en härlig onsdag!
Publicerat den / Livet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!