de åtta ord som kan förhöja lyckan till max

Jag är glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad! Det jag har väntat på i två månader har äntligen inträffat; min ansökan har skickats iväg till USA! Min amerikanska organisation ICES måste dock godkänna den först innan något annat händer, jag hoppas bara att det inte dröjer alltför länge. Sen verkar det som att jag inte kommer kunna logga in och kolla framskridningen av min ansökan????????!?!?!?!?!? Verkar lite konstigt tycker jag, de som är borta i år kunde ju det (???) men ajaaaaa det löser sig nog. Får helt enkelt vänta och se. 

Igår beställde jag den bästa julklappen EVER och idag har jag beställt ytterligare en, hehe. Har blivit vädigt mycket sånt den här helgen men jag är faktiskt riktigt glad över den ansträngning jag gjort i år. Har nog aldrig varit så insatt i julklappshandeln tidigare, men det är sååååååå mycket roligare att ge bort saker än att få.
Publicerat den / Livet i SverigeUSA-tagg;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!