are we the same? how does it feel?

hääääääär får ni äntligen en bild på min och min brorsas otroligt ståtliga pepparkakshus ✌

Hejsan allihop,
hoppas er lördag har varit bra! Min har väl varit lite sådär. Har varit i stallet, vilket alltid är roligt, men har också behövt plugga matte, meh. Är så jävla tråkigt att sitta och räkna matte hemma, men just nu fattar jag ganska mycket av det vi gör så det känns ändå helt okej. Hade däremot hellre sysslat med något annat en lördagkväll som denna, men vad gör man inte för betygen........... Haha, närå, men nästan.

Ni kanske har märkt att jag har ändrat om lite i designen? Ser i princip likadan ut, men tröttnade lite på den gamla bakgrunden och så gjorde jag om headern en aning. Har också lagt till ramar på menyn och inläggen, hihi. Vi får väl se hur länge den håller i sig, brukar ju byta design sisådär varannan vecka, haha.

I alla fall, min inloggning är fortfarande låst och vet inte alls hur lång tid det kommer ta, men ska försöka uppdatera så fort det händer något mer, wiiiiee. Nu ska jag, efter allt matteplugg, ta och varva ner framför tvn och fasa inför morgondagen med allt plugg i spanska, engelska och matte som måste göras.... Vet inte alls när jag ska hinna med det för ska på julmarknad i centrum med mamma imorgon och sen kanske vi ska hitta gran, så det är liiiiiite tajt men det ska nog gå whooopp!

Ha en bra lördagkväll allesammans!
Publicerat den / FotoLivet i Sverige;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin

Stockholm


McArthur, CA


Hannah 19
STOCKHOLM


Under läsåret 2013/14 var jag utbytesstudent i McArthur i norra Kalifornien i USA, och nu är jag hemma igen för att återgå till den svenska vardagen.

När jag kan, försöker jag att här på bloggen skriva om tiden efter USA. Om du känner för att hänga med är det bara att följa mig här!